Telenet : www.mijntelenet.be
Tom
2006-12-30 12:39:56 UTC
FoutmeldingFoutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor
onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met
onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk
uitvoeren.
s|b
2006-12-30 13:11:55 UTC
Post by Tom
[...]
Juist ingelogd, geen enkel probleem.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Dirk Claessens
2006-12-30 14:26:47 UTC
On 2006-12-30, s|b (84.194.52.101) wrote in
Post by s|b
Post by Tom
[...]
15:25Hr hier ook prijs...
[...]

No trees were killed in the creation of this message;
however, many electrons were terribly inconvenienced.
http://users.pandora.be/dirk.claessens2
Glenn Matthys
Ja en dan?
Rudi.$
2006-12-30 15:14:14 UTC
Post by Glenn Matthys
Post by Tom
[...]
en daaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn;;;;;;;;;............bam, ontploft :D
:D :D :D :D
--
Groetjes
Email me op dit adres
http://cerbermail.com/?UgbuNT2oiw
Wannes
2006-12-30 17:33:33 UTC
Post by Tom
FoutmeldingFoutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor
onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Het is weekend.
En zowat elk weekend wordt er aan het al SUPER GEWELDIGE Mijn Telenet
gewerkt om het NOG BETER te maken dan het al was, om ons nog beter te
helpen.
Wij worden als klanten nogal eens verwend door Telenet !
Tom
"Even lachen kan geen kwaad zeker"-motto?
Luc Stroobant
2006-12-30 19:46:22 UTC
Post by Wannes
Post by Tom
[...]
Tegenwoordig niet alleen in het weekend, Mijn Telenet is momenteel in
verregaande staat van onbinding als je het mij vraagt...

Luc

Luc
Luc Stroobant
2007-01-03 19:25:30 UTC
Post by Tom
[...]
Zie ook
http://pub.telenet.be/main_K20070102.html
"Mijn Telenet zit met serieuze kater na de feestdagen"
en
http://www.zdnet.be/talkback.cfm?id=64061
"Meer klachten over 'Mijn Telenet'"

Luc
sk bj
2007-01-05 18:23:23 UTC
Post by Luc Stroobant
Post by Tom
[...]
Hier werkt het ook niet,daarom,zoek ik een dringende adsl provider zonder de
tussenkomst van een valgacom lijn.