Inloggen bij Skynet (voor abo-gegevens)
Peter ON5US
2005-05-28 17:30:13 UTC
Hallo,
ik blijf er moeite mee hebben.
Soms vind ik het niet, soms na enige tijd zoeken wel:
Inloggen in mijn internet-gegevens bij Skynet.

Ik heb zonet een mailbox toegevoegd, maar vind niet meer terug hoe ik
me terug moet inmelden.

Is het nu bij www.skynet.be of www.belgacom.be?
En waar staat de link naar de beveiligde site waar je dan kan inloggen
voor je eigen abo-gegevens?

Ik vind dat ze dat toch wat duidelijker op hun site mogen zetten hoor.

Bij Telenet is het gewoon 'Mijn telenet' op de startpagina. Bij Skynet,
... grrrr.
--
Mvg, Peter ON5US.
http://users.skynet.be/on5us
73.
Kris Peeters
2005-05-28 18:38:33 UTC
Post by Peter ON5US
[...]
Bedoel je deze misschien:

<https://e-care.skynet.be/Login/index.cfm?fuseaction=Welcome&langue=nl>
Kris.
Peter ON5US
2005-05-28 19:02:55 UTC
Post by Kris Peeters
<https://e-care.skynet.be/Login/index.cfm?fuseaction=Welcome&langue=nl>
Jawel, en wat een url zeg!!
Ik vraag me af hoe een doorsnee abonnee deze site terugvindt.
Er moet ergens wel een link staan op hun Belgacom- of Skynetsite, maar
God weet waar.

Enfin, ik zul bovenstaande url maar snel toevoegen aan m'n favorieten.
Tnx.
--
Mvg, Peter ON5US.
http://users.skynet.be/on5us
73.
PCmanie
2005-05-28 20:17:10 UTC
Post by Peter ON5US
Post by Kris Peeters
[...]
Ingeval je de URL zou kwijt geraken (of als je andere zou nodig hebben) kun
je het via de volgende weg terug vinden:

www.belgacom.be
kies "on line support"
dan "privé"
Kies, in de kader Internet, "Beheer van mijn internetaccount".

En tijdje geleden heeft Belgacom gemeld dat de link naar de on line support
zou verdwijnen op de startpagina van www.skynet.be
--
mvg, Jos

Email: pe02.leon at skynet.be
Peter ON5US
2005-05-28 20:52:21 UTC
Post by PCmanie
[...]
Pfff, wat een soep zeg.
Post by PCmanie
En tijdje geleden heeft Belgacom gemeld dat de link naar de on line support
zou verdwijnen op de startpagina van www.skynet.be
Rare gedachten hebben ze bij Belgacom.
En ze gebruiken 2 sites (belgacom en skynet) door elkaar.
Moest ik het voor het zeggen hebben, dan hou ik de belgacom site enkel
voor telefonie en aanverwanten, met eventueel een link naar de
skynet-site voor internetprodukten.
En de Skynet site enkel gebruiken voor alles wat met internet te maken
heeft.

Maarja, wie ben ik hé.
--
Mvg, Peter ON5US.
http://users.skynet.be/on5us
73.
edg
2005-05-29 09:34:40 UTC
Post by Peter ON5US
Post by PCmanie
[...]
soep wordt nooit zo heet gegeten als ze opgediend wordt.

skynet/adsl live/adsl go/extra mailboxen

onder skynet/adsl live kan je ook je internet account onderhouden etc.
73.
Diva
2005-05-28 20:43:49 UTC
Post by Peter ON5US
[...]
plus dat hun vernieuwde site voor de zoveelste keer nog altijd niet
werkt onder opera.
Andy De Petter
2005-05-30 08:12:17 UTC
Post by Peter ON5US
[...]